Bursa Romana de Afaceri sprijina marcile romanesti
‘’Nu intrebati ce poate sa faca tara pentru voi, intrebati-va ce puteti face voi pentru tara.’’ (John F. Kennedy)
|
Romanii raman fideli marcilor care le-au castigat increderea. Rezultatele arata, an de an, consecventa. Mai mult, o buna parte dintre ocupantii locului intai isi consolideaza pozitia de la un an la altul, inregistrand cresteri constante ale procentului de incredere din partea consumatorilor. Increderea in marcile autohtone creste constant, iar romanii sunt consumatori fideli ai acelorasi firme. Exista si branduri care au reusit sa isi pastreze suprematia in topul increderii ani la rand.
(Sursa: ziare.com)
|
Bursa Romana de Afaceri sustine si promoveaza printr-un ‘’marketing social’’ propriu brandurile romanesti, militand pentru o politică de competiție egală intre importatori si firmele autohtone, pentru ca brandurile romanesti si producția romaneasca sa nu mai fie acoperita de importurile contrafacute care ii inlatura pe producatorii români.
|
|
Cu eforturi sustinute si intr-o maniera fara implicatii politice, Bursa Romana de Afaceri sprijina investitiile straine in firme romanesti care au nevoie de recapitalizare prin modalitati precum:
- listari de afaceri romanesti in cautare de parteneri financiari pe site-ul propriu: http://www.rbex.ro/Oportunitati-de-afaceri-listate/
- participarea la targuri si expozitii internationale: http://www.rbex.ro/Intermediere-si-consultanta-de-afaceri/Bursa-Romana-de-Afaceri-participa-la-RENEXPO-2012
- participarea la conferinte dedicate finantarii companiilor romanesti :
http://www.rbex.ro/Intermediere-si-consultanta-de-afaceri/Reprezentantii-Bursei-Romane-de-Afaceri-au-participat-la-Conferinta-nationala-dedicata-finantarii-IMM-urilor