romana bursa de afaceri engleza bursa de afaceri rbex Germana bursa de afaceri Franceza bursa de afaceri Italiana bursa de afaceri Spaniola bursa de afaceri Araba bursa de afaceri romana bursa de afaceri Turca bursa de afaceri Chineza bursa de afaceri Rusa bursa de afaceri  
Romana
Despre Noi   |   Echipa rbeX   |   Centrul de presa   |   Energie Verde   |   Comert International   |   Cursuri
sigla rbex bursa de afaceri
Bursa Romana de Afaceri
Acasa Oportunitati de afaceri listate Listeaza-ti oportunitatea de afaceri Servicii de consultanta Pentru Brokeri Cum Functioneaza Contact
Acasa Cat costa branzeturile si carnatii lui Ghita Ciobanul in primul sau magazin

9 Decembrie 2013

 

"Ghita trebuie sa se teama de concurenta."

Cat costa branzeturile si carnatii lui Ghita Ciobanul in primul sau magazin

 

Ghita Ciobanul (29 ani), pe numele lui adevarat Gheorghe Danuletiu, devenit cunoscut prin reclamele Vodafone, a deschis primul sau magazin de branzeturi si mezeluri la etajul 1 in Piata Progresul din Sectorul 4 din Capitala. In prima ora de la deschidere, a avut in jur de 10 clienti, care au cumparat in mare parte telemea. “Produsele traditionale de la stana”, asa cum isi promoveaza magazinul, sunt pregatite la Jina, de Ghita si familia lui.

 

 

Asa ca Ghita vinde telemea veche de oaie (25 lei/kg), telemea de vaca (17 lei/kg), branza burduf (31 lei/kg), cas ardelenesc (24 lei/kg), cas afumat (27 lei/kg), carnati semiafumati (29 lei/kg), toba (25 lei/kg), caltabos (25 lei/kg), jumari (38 lei/kg), ciolan porc (18 lei/kg), slanina (20 lei/kg), muschi file (38 lei/kg), muschi tiganesc (40 lei/kg), sorici (25 lei/kg) si oase de porc afumate (25 lei/kg), toate produse la Ghita acasa, in Jina, unde are cinci angajati.

 

Ghita trebuie sa se teama de concurenta!

 

Desi Ghita este un personaj cunoscut in intreaga tara prin reclamele Vodafone, reprezentantii altor magazine din Piata Progresul nu-l considera concurent pe Ciobanul din Jina si nu se tem ca pierd clienti. “Nu ne este frica de concurenta lui Ghita. Fiecare este cu produsele lui”, a spus o vanzatoare din magazinul de mezeluri Scuza (produse in Bucovina), unde toba costa cu 5 lei mai putin decat in magazinul lui Ghita.

Preturile branzeturilor si mezelurilor facute de Ghita sunt ceva mai mari decat cele din magazinele concurente din aceeasi piata.

 

La producatorul Matis, toba de porc se vinde cu 17,5 lei/kg, insa soriciul la acelasi pret de 25 lei/kg. “Putem sa va garantam ca avem mai multi clienti. Eu cred ca Ghita o sa aiba concurenta mai mare”, a spus Simona Niia, administrator magazin producator Matis. “Ghita trebuie sa se teama de concurenta”, a completat o vanzatoare a aceluiasi magazin.

 

Si in alt magazin, aflat la parterul pietei, preturile sunt mai mici decat in magazinul ciobanului de la Jina. Toba de porc costa 24 lei/kg, telemeaua de oaie, 20 lei/kg, iar cea de vaca, 18 lei/kg.

 

In magazinul din Bucuresti, aflat la etajul 1 in Piata Progresul, vand, cu schimbul, sora lui Ghita, un cumnat, doi asistenti, dar si Ghita, cand nu are grija de oi. Acesta este singurul lor magazin si nu au in plan deschiderea altuia.

 

Ghita a spus ca a deschis magazinul in Piata Progresul “pentru ca este o piata renovata nou, este curat, frumos. Toata lumea m-a ajutat pentru ca sunt producatorul, eu cred ca merita ca un producator sa fie ajutat”, iar despre la cati clienti se asteapta a zis ca “o sa vedem mai incolo”. La deschiderea magazinul a fost prezent si primarul Sectorului 4, Cristian Popescu-Piedone, dar si presedintele Asociatiei Profesionale a Producatorilor de Legume si Fructe, George Robu, imbracat in Mos Craciun.

 

Sursa: wall-street.ro

Printeaza E-mail
OPORTUNITATI DE AFACERI
VEZI TOATE OPORTUNITATILE LISTATE

|
Cauta oportunitati de afaceri
Domeniul de activitate
Ce te intereseaza:
Toate
Afaceri de Vanzare
Cumparatori de Afaceri
Partener financiar
Partener strategic
Franciza
Import
Export
Price in €:
0
Max
Last year's turnover:
0
Max
 
STIRI AFACERI
1/5
1/5