romana bursa de afaceri engleza bursa de afaceri rbex Germana bursa de afaceri Franceza bursa de afaceri Italiana bursa de afaceri Spaniola bursa de afaceri Araba bursa de afaceri romana bursa de afaceri Turca bursa de afaceri Chineza bursa de afaceri Rusa bursa de afaceri  
Romana
Despre Noi   |   Echipa rbeX   |   Centrul de presa   |   Energie Verde   |   Comert International   |   Cursuri
sigla rbex bursa de afaceri
Bursa Romana de Afaceri
Acasa Oportunitati de afaceri listate Listeaza-ti oportunitatea de afaceri Servicii de consultanta Pentru Brokeri Cum Functioneaza Contact
Acasa Cel mai bun an pentru olandezii de la Friesland Campina in Romania

11 mar 2015  ECONOMIE » COMPANII

 

 

Cel mai bun an pentru olandezii de la Friesland Campina in Romania

 

 

Producătorul olandez de lactate FrislandCampina, proprietarul fabricilor Napolact din România, a raportat anul trecut o creştere a vânzărilor cu 20% pe brandul Napolact comparativ cu 2013 şi se pregăteşte pentru un nou an pe creştere. A reintrat pe piaţa iaurturilor cu fructe, "teritoriul" liderului de piaţă, Danone.

FrieslandCampina România, subsidiara locală a grupului olandez cu acelaşi nume şi proprietar al fabricii şi al brandului Napolact a încheiat anul trecut cu cele mai bune rezultate financiare din istoria companiei, a declarat Răzvan Orbulescu, Director Consumer Marketing la FrieslandCampina Romania & Ungaria. "2014 a fost un an excepţional. A  fost cel mai bun de până acum. Am depăşit 2008, un an de boom economic", a declarat Orbulescu. Potrivit acestuia, 2014 a adus cu 25% mai mulţi consumatori şi "cu 20% mai mult volum" pentru brandul Napolact.

 

Oficialii companiei susţin că plusul din 2014 s-a datorat atât unei creşteri organice a companiei, dar şi lansărilor de noi produse. Spre exemplu, procesatorul a scos pe piaţă anul trecut, sub brandul Napolact, gama de iaurturi "pur şi simplu", dar şi un lactobar în Cluj. 

În 2012, FrieslandCampina a raportat o cifra de afaceri de circa 90 mil. euro si pierderi de 4,24 mil. euro, potrivit datelor publicate de Registrul Comertului. În 2013, potrivit datelor Ministerului de Finanţe, olandezii au raportat o cifră de afaceri de aproximativ 129,8 milioane de euro.

 

Atacă piaţa iaurturilor cu fructe

După câţiva ani de când au renunţat la iaurturile cu fructe (acum au doar iaurturi de băut cu fructe), compania revine pe această piaţă estimată la 40% din piaţa totală a iaurturilor şi controlată acum de competitorul Danone, numărul unu pe piaţa iaurturilor din România. De data aceasta însă sub brandul Cedra, "categoria strategică a companiei". Noile produse, comercializate sub marca Cedra Cinstit cu Fructe, sunt fabricate din iaurt Cedra (făcut din lapte de vacă, de bivoliţă şi oaie), bucăţi de fructe şi zahăr.

În 2009, compania lansase sub brandul umbrelă Napolact gama  "Gust de Demult", ce includea mai multe sortimente de iaurt cu dulceaţă, dar au renunţat ulterior la ea. "Piaţa iaurturilor cu fructe creşte valoric cu 2.2% pe an şi estimăm că noua gamă ne va aduce o cotă de aproximativ 2.0% într-un an de lansare, în cadrul iaurturilor cu fructe spoonable", a declarat pentru ECONOMICA.NET Elena Bădiţoiu, brand manager Spoonables FrieslandCampina România.

 

Cedra reprezinta aproximativ 30% din portofoliul de iaurturi Napolact Spoonable.

 

Sursa:

http://www.economica.net/cel-mai-bun-an-pentru-olandezii-de-la-friesland-campina-in-romania-au-crescut-cu-20prc-anul-trecut_97724.html#ixzz3UH6JLaBL

Printeaza E-mail
OPORTUNITATI DE AFACERI
VEZI TOATE OPORTUNITATILE LISTATE

|
Cauta oportunitati de afaceri
Domeniul de activitate
Ce te intereseaza:
Toate
Afaceri de Vanzare
Cumparatori de Afaceri
Partener financiar
Partener strategic
Franciza
Import
Export
Price in €:
0
Max
Last year's turnover:
0
Max
 
STIRI AFACERI
1/5