23 Oct 2013
Chevrolet sfideaza criza: 12 trimestre consecutive de vanzari record
Dupa ce acum 5-6 ani, la inceputul crizei economice globale, se clatina din toate incheieturile, Chevrolet, unul dintre cele mai batrane branduri auto din lume, si-a primenit intreaga gama, a scos doua varfuri de lance puternice, Corvette 07 si Camaro, si s-a repus pe picioare, atacand sistematic aproape toate pietele.
In cel de-al treilea trimestru al anului 2013, Chevrolet a vandut un numar record de 1,25 milioane de autovehicule la nivel global, in crestere cu 0,6 % fata de aceeasi perioada a anului 2012. Si, mai mult, astfel marca a reusit sa inregistreze al 12-lea trimestru consecutiv de crestere a volumului de vanzari.
„Chevrolet se concentreaza pe echiparea fiecarui autovehicul cu tehnologii si functii care sa adauge un plus de valoare si sa imbunatateasca experienta clientilor”, a declarat Alan Batey, vicepresedinte senior Global Chevrolet. „In trimestrul al treilea am reusit sa atragem un numar mai mare de clienti in mare masura datorita lansarii mai multor modele noi, printre care Corvette, Silverado si Spark EV”.
Citeste articolul integral pe Antena 1.