romana bursa de afaceri engleza bursa de afaceri rbex Germana bursa de afaceri Franceza bursa de afaceri Italiana bursa de afaceri Spaniola bursa de afaceri Araba bursa de afaceri romana bursa de afaceri Turca bursa de afaceri Chineza bursa de afaceri Rusa bursa de afaceri  
Romana
Despre Noi   |   Echipa rbeX   |   Centrul de presa   |   Energie Verde   |   Comert International   |   Cursuri
sigla rbex bursa de afaceri
Bursa Romana de Afaceri
Acasa Oportunitati de afaceri listate Listeaza-ti oportunitatea de afaceri Servicii de consultanta Pentru Brokeri Cum Functioneaza Contact
Acasa Dacia performante istorice in Europa A batut la vanzari o marca de renume

20 Nov 2013

 

Dacia performante istorice in Europa. A batut la vanzari o marca de renume

 

Vânzările de autoturisme Dacia au înregistrat un semnificativ avans în Europa, iar cota de piaţă a constructorului autohton de automobile s-a majorat de la 2,1% la 2,4%, potrivit datelor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA)

 

 

Înmatriculările de autoturisme Dacia în ţările Uniunii Europene s-au cifrat luna trecută la 21.026 unităţi, în creştere cu 16,8% faţă de octombrie 2012. Pe ansamblul primelor zece luni ale anului, în ţările membre ale Uniunii Europene s-au înmatriculat aproape 236.000 de Dacii, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Este cea mai mare creştere procentuală a unui producător auto pe piaţa Uniunii Europene.

 

Dacia a ajuns astfel la o cotă de piaţă de 2,4% în Europa şi, pentru prima dată în istorie, a reuşit să depăşeasă un brand mainstream celebru în Europa: marca spaniolă Seat, deţinută de grupul german Volkswagen. În primele zece luni ale anului, în statele Uniunii Europene au fost înmatriculate 235.475 de automobile Seat, faţă de 235.976 de Dacii.

 

Ce mărci a mai bătut Dacia

Pe lângă avansul luat faţă de cei de la Seat, Dacia a continuat să vândă mai mult decât Chevrolet (121.600 de autoturisme înmatriculate în ţările UE în primele zece luni), Volvo (169.382), Suzuki (118.422), Honda (113.752), Mazda (113.550), Jaguar Land Rover (112.177 pentru ambele branduri) şi Lancia, Alfa Romeo şi Jeep la un loc.
Evident, în interpretarea situaţiei trebuie ţinut cont şi de diferenţele de preţ ale maşinilor vândute sub anumite branduri, Dacia fiind totuşi o marcă din segmentul low-cost.

 

Sursa:  ECONOMICA.net

Printeaza E-mail
OPORTUNITATI DE AFACERI
VEZI TOATE OPORTUNITATILE LISTATE

|
Cauta oportunitati de afaceri
Domeniul de activitate
Ce te intereseaza:
Toate
Afaceri de Vanzare
Cumparatori de Afaceri
Partener financiar
Partener strategic
Franciza
Import
Export
Price in €:
0
Max
Last year's turnover:
0
Max
 
STIRI AFACERI
1/5
1/5