romana bursa de afaceri engleza bursa de afaceri rbex Germana bursa de afaceri Franceza bursa de afaceri Italiana bursa de afaceri Spaniola bursa de afaceri Araba bursa de afaceri romana bursa de afaceri Turca bursa de afaceri Chineza bursa de afaceri Rusa bursa de afaceri  
Romana
Despre Noi   |   Echipa rbeX   |   Centrul de presa   |   Energie Verde   |   Comert International   |   Cursuri
sigla rbex bursa de afaceri
Bursa Romana de Afaceri
Acasa Oportunitati de afaceri listate Listeaza-ti oportunitatea de afaceri Servicii de consultanta Pentru Brokeri Cum Functioneaza Contact
Acasa Fashion ul si publicitatea se imbina intr un proiect inedit vanzare de ii romanesti pe Internet

2 Dec 2013

 

Fashion-ul si publicitatea se imbina intr-un proiect inedit: vanzare de ii romanesti pe Internet

 

Alina Gavriloiu, fondatorul agentiei de modele Codmodels si Valentin Vacarus, managerul agentiei de publicitate Godmother, au lansat dupa o investitie initiala de circa 50.000 de euro magazinul online de ii iiana.ro.

 

iiana.ro este un business “in primul rand pornit din pasiune si construit si implementat cu experienta Alinei Gavriloiu (foto) in zona de fashion si a lui Valentin Vacarus in zona de publicitate si marketing”.

 

 

Proiectul a pornit in primavara anului acesta cu o investitie initiala de 50.000 euro.

 

Provocari la inceput de drum

“Cea mai mare provocare este partea de productie si directionare a atelierelor din tara, fiecare ie fiind realizata in intregime manual”, puncteaza managerul proiectului, Alina Gavriloiu.

 

Iiana.ro are in prezent un mic atelier in Bucuresti insa mare parte din productie este realizata in Oltenia, Arges si Moldova, de terte firme specializate.

 

“In anul 2013 este prematur sa vorbim despre un profit, tot bugetul fiind reinvestit in productie si marketing, insa la sfarsitul anului 2014 mizam pe amortizarea investitiei si intrarea pe profit”, mai spune Alina.

 

Clienti din afara tarii

In mod poate surprinzator, clientii companiei sunt in special romani aflati peste hotare, puncteaza managerul companiei. Astfel, peste 50% dintre clienti sunt romani stabiliti in strainatate, 25% sunt persoane fizice si 25% sunt firme din domeniile FMCG. Acestea din urma sunt in special interesate de achizitionarea de cadouri autentice romanesti pentru clienti si colaboratori.

 

Alina Gavriloiu estimeaza ca vanzarile iiana.ro vor creste puternic in perioada sarbatorilor, ca urmare a orientarii catre acest mediu.

 

In prezent Iiana are 7 angajati si peste 60 de colaboratori.

 

“Iile romanesti, fotele si sumanele sunt prezentate pe siteul www.iiana.ro intr-o noua abordare, prin esenta moderna, iar propunerile de styling regasite pe www.iiana.ro au menirea de a atrage atat segmentul de public care rezoneaza cu piesele la nivel simbolic cat si segmentul mult mai tanar si mai putin familiarizat cu ceea ce inseamna universul cultural autohton”, descrie Alina, in cateva cuvinte, atuurile business-ului.

 

Sursa: wall-street.ro

Printeaza E-mail
OPORTUNITATI DE AFACERI
VEZI TOATE OPORTUNITATILE LISTATE

|
Cauta oportunitati de afaceri
Domeniul de activitate
Ce te intereseaza:
Toate
Afaceri de Vanzare
Cumparatori de Afaceri
Partener financiar
Partener strategic
Franciza
Import
Export
Price in €:
0
Max
Last year's turnover:
0
Max
 
STIRI AFACERI
1/5