2 Dec 2013
Fashion-ul si publicitatea se imbina intr-un proiect inedit: vanzare de ii romanesti pe Internet
Alina Gavriloiu, fondatorul agentiei de modele Codmodels si Valentin Vacarus, managerul agentiei de publicitate Godmother, au lansat dupa o investitie initiala de circa 50.000 de euro magazinul online de ii iiana.ro.
iiana.ro este un business “in primul rand pornit din pasiune si construit si implementat cu experienta Alinei Gavriloiu (foto) in zona de fashion si a lui Valentin Vacarus in zona de publicitate si marketing”.
Proiectul a pornit in primavara anului acesta cu o investitie initiala de 50.000 euro.
Provocari la inceput de drum
“Cea mai mare provocare este partea de productie si directionare a atelierelor din tara, fiecare ie fiind realizata in intregime manual”, puncteaza managerul proiectului, Alina Gavriloiu.
Iiana.ro are in prezent un mic atelier in Bucuresti insa mare parte din productie este realizata in Oltenia, Arges si Moldova, de terte firme specializate.
“In anul 2013 este prematur sa vorbim despre un profit, tot bugetul fiind reinvestit in productie si marketing, insa la sfarsitul anului 2014 mizam pe amortizarea investitiei si intrarea pe profit”, mai spune Alina.
Clienti din afara tarii
In mod poate surprinzator, clientii companiei sunt in special romani aflati peste hotare, puncteaza managerul companiei. Astfel, peste 50% dintre clienti sunt romani stabiliti in strainatate, 25% sunt persoane fizice si 25% sunt firme din domeniile FMCG. Acestea din urma sunt in special interesate de achizitionarea de cadouri autentice romanesti pentru clienti si colaboratori.
Alina Gavriloiu estimeaza ca vanzarile iiana.ro vor creste puternic in perioada sarbatorilor, ca urmare a orientarii catre acest mediu.
In prezent Iiana are 7 angajati si peste 60 de colaboratori.
“Iile romanesti, fotele si sumanele sunt prezentate pe siteul www.iiana.ro intr-o noua abordare, prin esenta moderna, iar propunerile de styling regasite pe www.iiana.ro au menirea de a atrage atat segmentul de public care rezoneaza cu piesele la nivel simbolic cat si segmentul mult mai tanar si mai putin familiarizat cu ceea ce inseamna universul cultural autohton”, descrie Alina, in cateva cuvinte, atuurile business-ului.
Sursa: wall-street.ro