romana bursa de afaceri engleza bursa de afaceri rbex Germana bursa de afaceri Franceza bursa de afaceri Italiana bursa de afaceri Spaniola bursa de afaceri Araba bursa de afaceri romana bursa de afaceri Turca bursa de afaceri Chineza bursa de afaceri Rusa bursa de afaceri  
Romana
Despre Noi   |   Echipa rbeX   |   Centrul de presa   |   Energie Verde   |   Comert International   |   Cursuri
sigla rbex bursa de afaceri
Bursa Romana de Afaceri
Acasa Oportunitati de afaceri listate Listeaza-ti oportunitatea de afaceri Servicii de consultanta Pentru Brokeri Cum Functioneaza Contact
Acasa Kingfisher deschide pe 14 martie primele magazine Brico Depot din Romania

7 Martie 2014

 

Kingfisher deschide pe 14 martie primele magazine Brico Depot din Romania

 

 

Kingfisher, retailerul britanic care in primavara anului trecut a preluat cele 15 magazine Bricostore din Romania, si care a anuntat ca va moderniza unitatile comerciale in spatii sub denumirea Brico Depot, va inaugura primele magazine in cursul saptamanii viitoare.

 

 

Vineri, pe 14 martie, britanicii vor deschide primele doua unitati din Romania, in urma unui proces de rebranduire inceput in prima parte a acestui an. Astfel, magazinele DIY din Pantelimon si Orhideea vor fi primele unitati dintr-un total de 15 care vor purta sigla Brico Depot incepand de saptamana viitoare.

 

Oficialii lantului britanic de bricolaj au precizat ca unitatile vor fi mai mult canalizate pe preturi mici, pe produse destinate anumitor tipuri de proiecte si vor oferi un timp mai eficient petrecut in magazin.

 

In ceea ce priveste planurile pentru schimbarea tuturor celor 15 unitati la nivelul intregii tari, britanicii au explicat atunci ca vor urmari pentru inceput evolutia pe piata a celor doua unitati, ca mai apoi sa decida cand urmeaza sa continue procesul.

 

“Pentru inceput ne vom canaliza pe cele doua unitati din Bucuresti. Vom studia evolutia lor in piata si apoi vom horari ce alte unitati vor fi schimbate”, au spus reprezentantii Brico Depot.

 

Kingfisher nu a oferit informatii legate de investitia necesara in procesul de rebranding al magazinelor si nici daca vor fi nevoiti sa faca angajari suplimentare ori sa renunte la o parte din personal.

 

Compania a inceput inca de la jumatatea lunii februarie un amplu proces de marketing pentru promovarea intrarii brandului pe piata de bricolaj, prin afisaje stradale (outdoor) sau in puncte cheie ale orasului, precum statii de metrou sau alte locatii de interes.

 

Brico Depot nu va avea un parcurs usor pe piata locala, mai ales ca va da piept concurentilor de la Dedeman, companie care a inregistrat anul trecut afaceri de peste 600 de milioane de euro sau Praktiker, care desi a inregistrat un declin al business-ului in ultimul an a fost preluat de catre un investitor turc care isi propune sa revitalizeze business-ul in urmatorii ani.

 

Printre alti jucatori prezenti pe piata locala de bricolaj se mai numara Ambient (Romania), Baumax (Austria), Hornbach (Germania), OBI (Germania), Leroy Merlin (Franta) sau Mr. Bricolage (Franta).


Sursa: wall-street.ro

Printeaza E-mail
OPORTUNITATI DE AFACERI
VEZI TOATE OPORTUNITATILE LISTATE

|
Cauta oportunitati de afaceri
Domeniul de activitate
Ce te intereseaza:
Toate
Afaceri de Vanzare
Cumparatori de Afaceri
Partener financiar
Partener strategic
Franciza
Import
Export
Price in €:
0
Max
Last year's turnover:
0
Max
 
STIRI AFACERI
1/5