romana bursa de afaceri engleza bursa de afaceri rbex Germana bursa de afaceri Franceza bursa de afaceri Italiana bursa de afaceri Spaniola bursa de afaceri Araba bursa de afaceri romana bursa de afaceri Turca bursa de afaceri Chineza bursa de afaceri Rusa bursa de afaceri  
Romana
Despre Noi   |   Echipa rbeX   |   Centrul de presa   |   Energie Verde   |   Comert International   |   Cursuri
sigla rbex bursa de afaceri
Bursa Romana de Afaceri
Acasa Oportunitati de afaceri listate Listeaza-ti oportunitatea de afaceri Servicii de consultanta Pentru Brokeri Cum Functioneaza Contact
Acasa Magazinele de flash sales in voga Cum evolueaza si de unde atrag clienti

17 Aug 2014

 

Magazinele de flash sales, in voga: cum evolueaza si de unde atrag clienti

 

Magazinele online de flash sales (vanzari facute la un pret redus fata de cel standard, intr-un anumit interval de timp) au inceput sa prinda foarte bine si in Romania in ultimul an, existand deja pe piata cel putin cinci nume importante. wall-street.ro a analizat ce trafic atrag business-uri precum FashionDays, Homeycomb sau Vivre , de unde atrag clienti si cat de (ne)optimizate sunt site-urile pentru platformele mobile.

 

 

Numele analizate de wall-street.ro sunt FashionDays, Vivre, Homeycomb, DailyBrands si Stilago. Toate cinci sunt business-uri tinere, construite in ultimii ani si care genereaza deja vanzari de milioane de euro. Pentru a afla informatii despre ele, wall-street.ro a folosit instrumentul de analiza desktop SimilarWeb si PageSpeedInsights al Google care indica optimizarea si usurinta de folosire a site-urilor pe terminale mobile.

 

FashionDays.ro

FashionDays ofera o experienta perfecta pe mobile, de 100/100 de puncte, conform PageSpeedInsights care analizeaza mai multi parametri in functie de care determina cat de practica este varianta de mobil a unui site. Proiectul atrage circa 900.000 de vizite/luna, circa 60% din trafic venind direct – un lucru rar intalnit la site-urile de eCommerce, acestea atragand in general cel mai mult trafic din motoarele de cautare.

 

HomeyComb.ro

Homeycomb ofera o experienta mult mai slaba pe mobile, primind doar 54/100 punctaj. Proiectul trebuie sa redimensioneze imaginile astfel incat sa fie mai usor de atins cu degetele, sa utilizeze fonturi vizibile si sa configureze dimensiunea grafica astfel incat sa se potriveasca pe mai multe terminale mobile.

Site-ul atrage circa 200.000 de vizite/luna, fiind insa in coborare din februarie, cand a avut circa 480.000 de vizite. 55% din trafic vine direct.

 

Vivre.ro

Experienta utilizatorilor pe mobile lasa de asemenea de dorit si in cazul Vivre, PageSpeed Insights acordand site-ului 61/100 puncte. Vivre atrage circa 450.000 de vizite/luna, aproape neschimbat fata de lunile anterioare. In februarie, proiectul atragea 460.000 de vizite. 65% din trafic vine direct, clientii intrand pentru a vedea ce produse apar nou pe site.

 

DailyBrands.ro

Experienta utilizatorului pe terminale mobile in cazul DailyBrands este de asemenea mediocra, cu un punctaj de 57/100, conform PageSpeed Insights. Site-ul si-a injumatatit numarul de vizite fata de aprilie anul curent, atragand in iulie 2014 doar 15.000 de vizite. Peste 70% din traficul DailyBrands vine direct si doar aproximativ 14% din search.

 

Stilago.ro

Stilago ofera o experienta mai buna pe mobile, cu un punctaj de 66/100, avand de rezolvat doar dimensionarea continutului pentru a se potrivi pentru toate terminalele mobile. Pe desktop insa, Stilago sta cel mai prost dintre cele cinci site-uri de flash sales, cu un scor de doar 42/100.

Stilago este singurul site dintre cele analizate care a inregistrat o crestere a traficului fata de luna februarie a anului curent, evoluand de la 210.000 de vizite la 310.000 in iulie.

 

Concluzii:

Cu exceptia FashionDays.ro, toate magazinele de flash sales ofera o experienta medie spre slaba pe terminalele mobile, fonturile si/sau link-urile fiind prea putin vizibile, fotografiile fiind prea mici sau/si formatul nepotrivindu-se pe toate terminalele mobile existente pe piata. 

Cu exceptia Stilago.ro, toate magazinele de flash sales au inregistrat scaderi ale traficului in ultimele sase luni. Vivre.ro si-a pastrat aproape neschimbat numarul de vizite, la circa 450.000. Cea mai abrupta scadere a suferit-o DailyBrands.ro, proiectul injumatatindu-si traficul fata de luna februarie, la doar circa 15.000 de vizite in iulie.

 

Mare parte din traficul de pe magazinele de flash sales este generat direct de catre clienti; acestea NU depind atat de mult de motoarele de cautare, un atu important fata de eCommerce-ul traditional, mai ales in fata iminentelor schimbari anuntate de Google si care vor duce la scaderea traficului din cautare pentru magazinele online.


Sursa:

http://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/170673/magazine-flash-sales-in-voga-cum-evolueaza-si-de-unde-atrag-clienti.html#ixzz3AjA9HSuO 

Printeaza E-mail
OPORTUNITATI DE AFACERI
VEZI TOATE OPORTUNITATILE LISTATE

|
Cauta oportunitati de afaceri
Domeniul de activitate
Ce te intereseaza:
Toate
Afaceri de Vanzare
Cumparatori de Afaceri
Partener financiar
Partener strategic
Franciza
Import
Export
Price in €:
0
Max
Last year's turnover:
0
Max
 
STIRI AFACERI
1/5