Procesul de Due Dilligence sau ce inseamna sa te pregatesti de vanzarea/cumpararea unei afaceri
In prima faza, posibilul cumparator semneaza o scrisoare de intentie in care isi face cunoscuta dorinta de a achizitiona afacerea solicitata.
In aceasta situatie, investitorul trebuie sa parcurga o etapa premergatoare cumpararii propriu-zise care consta in procesul de due-dilligence sau auditul companiei ce urmeaza a fi cumparate.
Toate datele financiare, economice, facilitatile ii vor fi puse la dispozitie pentru a asigura incheierea cu succes a tranzactiei.
Situatia financiar-economica a companiei consta in urmatoarele documente... citeste mai departe
Jos austeritatea!
Câştigătorul Premiului Nobel pentru Economie Paul Krugman afirmă în noua lui carte că problemele actuale pot fi rezolvate mai uşor şi mai rapid decât ne putem imagina. „Puneţi acum capăt depresiunii!“ le strigă el politicienilor rigizi.
Orice poate ajuta la sporirea încrederii familiilor, firmelor şi investitorilor în sustenabilitatea finanţelor publice este bun pentru consolidarea creşterii şi crearea de locuri de muncă. Cred cu fermitate că, în actualele circumstanţe, politicile ce inspiră încredere vor stimula şi nu vor stingheri redresarea economică, pentru că astăzi încrederea este factorul cheie“, spunea Jean-Claude Trichet, preşedinte al Băncii Centrale Europene, ziarului „La Repubblica“ în iunie 2010.
citeste tot articolul pe Money Magazine
Afaceri pentru nevoi sociale
Clinica Motivation este prima afacere socială din domeniul medical din țara noastră și de asemenea prima care a obținut finanțare printr-un credit bancar cu dobândă zero, acordat fără garanții.
Pe scurt, afacerea socială este acel tip de business care are ca principal scop rezolvarea unei probleme sociale, având însă o abordare și un nucleu comercial. Pentru a funcționa și a-și atinge scopul dorit, este obligatoriu să existe și activități generatoare de profit, însă acesta este reinvestit sau folosit strict pentru susținerea componentei sociale a afacerii.
citeste tot articolul pe Money Magazine
Sub asaltul giganților
Aflați de ani buni într-o luptă inegală cu marile rețele, retailerii independenți reușesc să reziste și, în unele cazuri, chiar să prospere.
Unii doar din noroc, însă alții pentru că au ales strategia corectă.
Rețeaua locală a Lidl a ajuns, în această primăvară, la 140 de magazine. Până la sfârșitul lui 2012, după cum au anunțat reprezentanții companiei, s-ar putea atinge nivelul de 200 de unități.
Și La Doi Pași, lanțul de magazine de proximitate funcționând în franciză sub umbrela Metro, a trecut de 150 de afilieri și își continuă expansiunea.
citeste tot articolul pe Money Magazine
|