12 Mai 2014
Producatorul de placi ceramice Lasselsberger mizeaza pe afaceri de 33 mil euro in acest an
Lasselsberger Ceramics Romania, detinatorul brandului Cesarom si principalul producator local de placi ceramice, a finalizat cu succes relocarea intregii activitati in Cluj-Napoca si isi va concentra business-ul integral pe Sanex S.A., mizand pe o crestere a cifrei de afaceri cu 10% in 2014.
„In 2013 am decis ca intreaga activitate operationala, pe langa cea de productie, sa fie concentrata in cadrul Sanex S.A. Cluj-Napoca, proces finalizat cu succes la inceputul acestui an”, a declarat Sergiu Apolzan, director de vanzari si marketing al Lasselsberger Ceramics Romania.
Acesta a mai subliniat, de asemenea, ca pentru anul in curs Sanex S.A. mizeaza pe o crestere cu 10% a afacerilor pe plan local, pana la cca. 33 de milioane de euro.
„Evolutia vanzarilor ne determina sa privim cu optimism anul in curs. Lansarea noului format de gresie portelanata 42x42 cm, completarea portofoliului de produse cu noi dimensiuni provenite de la celelalte fabrici ale Grupului Lasselsberger Ceramics si lansarea noilor colectii Cesarom 2014 deschid oportunitati in piata constructiilor si amenajarilor, cu impact pozitiv in business-ul nostru pentru acest an”, a mai spus Sergiu Apolzan.
Acesta a mai declarat ca evolutia pozitiva a business-ului Lasselsberger Ceramics Romania in 2014 va fi determinata si de o crestere usoara a exporturilor pe pietele din regiune, respectiv Cehia, Slovacia, Ungaria si Bulgaria.
In ceea ce priveste piata locala de placi ceramice, reprezentantul companiei estimeaza ca in 2013 aceasta a raportat un usor declin, cu aproximativ 5%, de la 120 de milioane de euro, la 115 milioane de euro. In ceea ce priveste volumul total, scaderea a fost de aproximativ 8%, de la 25 de milioane de mp, la 23 de milioane de mp.
Planuri de investitii pentru anul in curs
Atentia companiei in acest an se va indreapta catre investitii care vizeaza modernizarea liniilor de productie si tehnologii noi, optimizarea costurilor, diversificarea sortimentului atat din punct de vedere dimensional, cat si al designului si culorilor. Aceste investitii au in vedere si reducerea poluarii mediului si a consumului de energie (energy saving).
„Repozitionarea brandului Cesarom la nivel premium ne obliga la un proces continuu de investitii in ceea ce priveste designul, culoarea si diversificarea formatelor”, a mai adaugat Sergiu Apolzan.
Placile ceramice produse in fabrica Sanex S.A. sunt distribuite la nivel national prin intermediul a 150 de parteneri, fiind prezente in peste 1.000 de puncte de vanzare, inclusiv in toate magazinele de tip Do-It-Yourself.
Cesarom este unul dintre brandurile cu traditie din Romania, avand o istorie de peste 50 de ani. Compania a devenit, incepand cu anul 2004, membra a grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai renumiti producatori europeni si mondiali de placi ceramice (gresie, faianta, decoruri).
In prezent, capacitatea totala de productie din cadrul fabricii Sanex se ridica la peste 6,7 milioane de metri patrati anual, Lasselsberger Ceramics Romania comercializand o gama variata de modele de gresie, faianta si placi de decor.
Sursa: wall-street.ro