Sambata, 20 Septembrie 2014
Radu Tanase, despre expansiunea imperiului Calif si investitii cumpatate
Radu Tanase, tanarul om de afaceri care a calatorit in intreaga Turcie pentru a aduce in Romania conceptul de "kebab-boutique", paseste incet dar sigur spre o expansiune a imperiului Calif in Romania. Cel mai recent pas este Califatul Militari, un loc dezvoltat prin reinvestirea profitului obtinut de Califatul Iancului si Califatul Selari.
Asadar, dupa ce a intregistrat o cifra de afaceri de 660.000 euro, antreprenorul propune un nou spatiu si primul drive-through cu specific oriental, incepand cu aceasta toamna, miscare ce i-ar putea aduce o sporire a vanzarilor cu cel putin 10 procente.
Pana acum, insa, Califatul Iancului a ajuns sa fie pe primul loc in ceea ce priveste cifra de afaceri, explica Radu Tanase, subliniind ca anul 2014 va fi unul si mai bun. "Ma astept sa depasim 1.000.000 euro", estimeaza Tanase.
Despre regula de baza care l-a ajutat in aceasta "expansiune", planuri de extindere in restul tarii si, paradoxal, cum a reusit sa aiba "putin mai mult" timp liber, vorbeste Radu Tanase, intr-un interviu acordat Business.
Dupa Califatul Selari si Califatul Iancului, iata ca a venit momentul pentru lansarea Califatului Militari. Spuneti-ne cate ceva despre aceasta investitie de 280.000 de euro. De ce ati ales zona militari ca punct strategic pentru dezvoltarea Calif?
Investitia face parte din planul nostru de extindere, intr-un context in care brandul Calif este din ce in ce mai vizibil.
Am ales zona Militari datorita faptului ca este cel mai mare "cartier-dormitor" al Bucurestiului. Ne-am gandit ca prezenta unui Califat in drumul bucurestenilor catre casa i-ar scuti pe acestia de eforturile de pregatire a mesei (cinei) si le-ar oferi un prilej multora dintre ei care sunt deja clienti fideli, de a nu mai strabate Bucurestiul pentru o gustare orientala.
Totodata, in apropierea noului kebab-boutique sunt si foarte multe cladiri de birouri, ceea ce iarasi a constituit un punct de plecare in alegerea locatiei. In ceea ce priveste studiul de trafic, intr-adevar, la fel ca si pentru celelalte locatii, am realizat un studiu asemanator, aplicand aceeasi strategie si pentru zona Militari.
Este foarte important pentru noi sa cunoastem toate detaliile care ne pot furniza suficient de multe informatii care sa ne permita realizarea unor previziuni pe baza carora sa putem lua cele mai bune decizii.
In 2013 spuneati ca mai stati putin pana la urmatoarea investitie pentru ca voiati sa aduceti cele doua puncte (Selari si Iancului) "acolo unde trebuie". Au ajuns ele "acolo unde trebuie"? Cum s-au dezvoltat cele doua puncte pana in 2014?
Cu siguranta au ajuns "acolo unde trebuie", adica au ajuns sa fie profitabile. Cu toate acestea, cel mai important lucru pentru noi a fost si este evolutia din punct de vedere al mentinerii standardelor de calitate, aceasta fiind una dintre cele mai mari provocari in acest business. Cu totii stim ca, in vreme ce poate fi usor sa cresti, sa te mentii se dovedeste a fi cel mai greu uneori. In acest sens, centrul propriu de productie si-a spus cuvantul, fiind un sprijin extrem de important pentru noi, in mentinerea calitatii produselor Calif.
Din punct de vedere al dezvoltarii, Califatul Iancului a fost o surpriza frumoasa, care speram sa se intample, avand in vedere pregatirea temeinica, preconizarile si toate studiile efectuate care au precedat deschiderea acestei locatii. Prin urmare, Califatul Iancului a ajuns sa fie pe primul loc in ceea ce priveste cifra de afaceri. Califatul Selari este si el in crestere si ramane in continuare oglinda Calif, avand o pozitionare care contribuie substantial la notorietatea brandului.
Putem vorbi de profit pentru anul trecut?
Da, putem vorbi de profit in 2013. Insa…
Citeste tot articolul: http://www.business24.ro/companii/manageri/radu-tanase-despre-expansiunea-imperiului-calif-si-investitii-cumpatate-1549712