Social media si mediul de afaceri romanesc
49% dintre companiile româneşti mari postează zilnic pe reţelele de socializare
Conform studiului EY Romania – Social media si mediul de afaceri romanesc, 78% dintre companiile romanesti utilizeaza retelele sociale pentru promovarea companiei, iar mai mult de jumatate dintre companii utilizeaza marketing-ul pe retelele de socializare de 1-3 ani. 49% dintre aceste companii au o frecventa zilnica a postarilor si considera ca utilitatea retelelor de socializare pentru companie va creste in viitorul apropiat. Cele mai utilizate retele sunt Facebook cu 93% rata de utilizare, YouTube cu 43% si LinkedIn cu 43%.
Studiul analizează răspunsurile a 173 de reprezentanţi ai unor companii active în România în diverse industrii cu privire la modul în care abordează marketing-ul prin intermediul reţelelor de socializare şi impactul pe care acesta îl are în prezent în activitatea lor. Chestionarul a fost aplicat în perioada 22 august – 10 octombrie 2013. 68% dintre companii sunt de tip B2B, iar 29% B2C. 21% dintre companii au venituri de până 10 mil EUR, 39% între 10-50 mil EUR, iar 40% peste 50 mil EUR.